دانلود بازی شبیه ساز کشاورزی Farming Simulator 14 v1.4.3 اندروید – همراه نسخه مود + تریلر تست شده

دانلود بازی شبیه ساز کشاورزی Farming Simulator 14 v1.4.3 اندروید – همراه نسخه مود + تریلر

در عنوان Farming Simulator خود را در نقش کشاورزی زبده قرار داده و با ماشین آلات روز دنیا به کشاورزی و تجارت بپردازید. بازی پیش رو یکی از بهترین عناوین شبیه ساز کشاورزی میباشد.



بازی Farming Simulator 14 هم اکنون می توانید اشتغال خود را در زمینه کشاورزی در بازی شبیه ساز کشاورزی 14 بر روی گوشی یا تبلت اندروید خویش، آغاز کرده و ساعت ها در گوشی ها و تبلت های اندروید سرگرم شوید. کنترل و تصمیم گیری یک کشتزار تمام عیار زراعتی به صورت مجازی در دیوایس اندروید، با شماست و باید تمام تلاش خود را به کار ببرید تا مزرعه رویا های خود را ساخته و روز به روز گسترش دهید. تعداد کثیری از ماشین های کشاورزی و ابزارالات زراعتی که شبیه سازی شده از روی برند های برتر سازنده این نوع ماشین آلات می باشند، در دسترس شما قرار گرفته اند.

بازی Farming Simulator 14 یک بازی جذاب، سرگرم کننده و منحصر به فرد برای سیستم عامل اندروید است که در سبک بازی های شبیه ساز بوده و توسط استودیو بازی سازی GIANTS Software ساخته و پرداخته شده است. این عنوان از بازی های اندروید به سبب برخورداری از گرافیک سه بعدی شگفت انگیز و پر جزئیات، گیم پلی مدیریتی و شبیه ساز، و سبک موضعوعی جالب و عامه پسند می تواند گزینه خوبی برای دوستداران بازی های کشاورزی، مزرعه داری و مدیریتی باشد. شایان ذکر است که این بازی تا به این لحظه موفق به کسب نمره خوب 4.3 از سوی حدود 40.000 کاربر از سراسر کره خاکی در فروشگاه گوگل پلی شده است.

Farming Simulator 14

ویژگی های Farming Simulator 14

- گرافیک سه بعدی با سطح جزئیات خیره کننده و بسیار بالا در کنار رابط کاربری بسیار نرم و روان می توانند تجربه شما را از یک بازی شبیه ساز به سطح جدیدی برسانند

- امکان بازی با استفاده از وای و بلوتوث با اطرافیان شما

- کشت و زرع انواع محصولات کشاورزی و فروش آن در یک فروشگاه دینامیکی

- رسیدگی به حیوانات اهلی مزرعه و به حد اکثر رساندن راندمان تولید شیر آن ها

- امکان استخدام نیروی اپراطور کامپیوتر برای کمک به شما در پروسه های بازی

تغییرات نسخه 1.4.3

- بهینه سازی خرید های درون برنامه ای

نکاتی در رابطه با اجرا بازی

- هر دو نسخه معمولی و مود بازی بر روی گوشی Xperia Z1 با اندروید 5.1.1 تست شده و سالم میباشد.

- در نسخه مود میزان طلاها نامحدود میباشد.

 ویژگی ها
  • نسخه اندروید مورد نیاز: 2.3.3
  • نیاز به روت: ندارد
  • نیاز به دیتا: ندارد


تبلیغات
بزرگترین دانشگاه آنلاین کشور بر بستر وب


سرورپارس


serverpars

سرورپارس ارائه دهنده هاست لینوکس و ویندوز در ایران و خارج از ایران، ارائه سرورهای مجازی و اختصاصی هاست دانلود و هاست بک آپ.
هاست لینوکس حرفه ای
هاست دانلود
سرور مجازی
سرور اختصاصی